esmaspäev, 24. aprill 2006

Jama lugu

Ühtegi lehekülge veel pole. Aga see-eest on Kristiina, kes parajasti mu kõrval raamatukogus salaja šokolaadi sööb. Tal ka veel ühtegi ei ole, lohutan ma ennast.

Rahvusraamatukogu on muideks täiega nõme võrreldes Tartu ülikooli omaga: mobiiliga rääkida ei või (isegi mitte riiuli taga peidus), süüa ja juua ei või (samas, eks ma mõistan neid ka - Bertricau "Eesti identiteedi ja iseseisvuse" vahel, just seal L. Meri eessõna juures on nüüd minu halvaa jäljed), koju laenutada ei saa, suure kotiga sisse tulla ei tohi, stepsleid läpakatele ei jätku jne. Aga vähemalt on atmosfäär õpihõnguline: minu ees istuvatest noortest kolm on MSN-s ja üks uurib Orkuti uut vaata-mind-ja-ma-vaatan-sind feature'it.

4 kommentaari:

P. ütles ...

noh, omast kogemusest võin kinnitada, et aega ju veel on :) peaasi, kui sees mingi paanikanupuke aeg-ajalt tiksub, see hoiab asja kontrolli all. ja lõppude lõpuks kirjutatakse baktöö ju 10 päevaga ja saadakse a.

Anonüümne ütles ...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonüümne ütles ...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anonüümne ütles ...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»