reede, 11. august 2006

Tühitsoon

Viimasel paaril nädalal on mu kogemused kohaliku teenindussfääriga olnud pea ainult negatiivse alatooniga, kui just kodupoe müüjate tere-aitäh-nägemist välja arvata.

Esiteks suhtutakse minusse kui klienti nagu absoluutsesse nuhtlusesse - justkui mulle jubedalt meeldiks iga hommik helistada printeriparandusse ja uurida, et kas meie töövahend, mis juba üle kuu aja remondis ja mida iga hommik lubatakse mõne tunni pärast tagasi tuua, nüüd juba sai päriselt ka valmis või pean ma ikka veel ootama. Aga kes siis käsib lubada asju, mida tegelikult teostada ei saa?

Samamoodi ka söögikohtades. Eriti ülbe teenindus on näiteks Double Coffees. Ma annan hea meelega tippi, aga selle eest tuleb minuga pisutki tegeleda à la tervitada, informeerida, kui toiduga läheb veidi kauem ja natuke naeratada. Elementaarne ju.

Kommentaare ei ole: